The moment that

When moments became jewels.

The moment that is het sieradenmerk dat een bijzonder moment creeërt om een herinnering in leven te houden.

Bewust stilstaan bij een bijzonder moment in je leven.
Vanaf je geboorte doorloop je verschillende leuke en minder leuke momenten die je vormen en die belangrijk zijn in je leven. Je krijgt er een broertje of zusje bij, je verliest je eerste melktand, je behaalt je zwemdiploma, je start je middelbare school, je eerste verkering gaat uit en later, in je volwassen leven krijg je je eerste baan, verlies je een dierbare of moet je jezelf overwinnen.

Al die momenten wil je vastleggen om de herinnering in leven te houden. Ook wil je iemand die zo’n belangrijk moment gehad heeft, iets geven. The moment that heeft een sieraden collectie voor volwassen en kinderen die hier perfect geschikt voor is. De verpakking is zo vormgegeven dat je de boodschap kunt aanpassen aan het moment dat je wilt vastleggen.

May Brand Builders bedacht het concept, de visuele identiteit en de collectie. Wij brengen de collectie op de markt en verzorgen de uitrol van het begin tot het einde.